• 18/06/2012

Zdravstvena njega uroloških bolesnika kod endoskopskih operacija

I.Perinović, M. Bučić, A. Zekanović Odjel za urologiju, Opća bolnica Zadar Na Odjelu za urologiju OB Zadar, svakodnevno se izvode endoskopske operacije kamenaca mokraćovoda, mokraćnog mjehura i bubrega, tumora mokraćnog mjehura, hiperplazije prostate, te suženja mokraćne cijevi. Godišnje se u prosjeku obavi oko 300 endoskopskih operacija. Preoperativna priprema bolesnika počinje dolaskom u bolnicu , a

• 10/04/2013

Zdravstvena njega pacijenta sa mokraćnim kamencima (urolitijazom)

Kristina Prelas, bacc. med.teh.; Slavka Vrbat, ms Opća bolnica Šibenik Odjel kirurgije i urologije   Sažetak Tema ovog rada je jedna od najčešćih uroloških dijagnoza. Urolitijaza  (stvaranje kamenaca u mokraćnom sustavu)  češće pogađa muškarce nego žene, a sam uzrok joj još uvijek nije do kraja razjašnjen. Dijagnoza se postavlja na temelju kliničke slike, lab. nalaza

• 16/05/2014

Zdravstvena njega bolesnika prije i nakon nephrectomie – prikaz slučaja

Mira Šitina, Emica Rubil, Opća županijska bolnica Požega Sažetak Bolesnik N:N: 1930.g.boravio je na odjelu urologije OŽB Požega u dva navrata,svaki put zaprimljen preko hitnog bolničkog prijema. U prvom trodnevnom boravku, nakon učinjene hitne dijagnostike, isčitava se iz liječničkih nalaza “da je bolesnik primljen radi velike palpabilne tvorbe koja zauzima cijeli gornji desni abdomen, te

• 10/04/2013

Zdravstvena njega bolesnika nakon radikalne prostatektomije

Ivana Lovrić, Gorana Dujić Klinička bolnica Split, Odjel za urologiju, Šoltanska 1, 21 000 Split   Cilj/svrha: Cilj istraživanja je analiza ranih poslijeoperacijskih komplikacija nakon radikalne prostatektomije, te provođenje sestrinskih intervencija u prijeoperacijskoj i poslijeoperacijskoj njezi bolesnika, u svrhu prepoznavanja i smanjivanja ranih  komplikacija. Metoda: Analizirano je 114 povijesti bolesti bolesnika operiranih retropubičnom radikalnom prostatektomijom